myban230

myban230

myban230

myban230

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تلویزیون های فورکا

 تلویزیون سونی 55A1E از تلویزیون های فورکا که دارای صفحه نمایش اولد می باشد.این تلویزیون در بین تلویزیون های اولد واقعا کم نظیر به حساب می آید.

سونی در سال 2016 اقدام به تولید این محصول کرد.قطعات این محصول کره ای بوده و در کشور مالزی منتاژ شده است.گرافیک بسیار عالی تصویری دلپذیر و پنل IPS دارد.تلویزیون سری 9 سونی به حساب امده و مجهز به 2 عدد بلندگو 10 وات است.

جهت اطلاع از مشخصات تکمیلی و عکس ها و همچنین قیمت این محصول به وب سایت فروشگاهی بانه آنلاین مراجعه فرمایید.

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

کیفیت صفحه نمایش

تلویزیون سونی 49W660E یکی از زیباترین و خوشفرم ترین تولیدات سال 2017 سونی می باشد که با سایز صفحه 49 اینچ بسیار مناسب برای استفاده داخل خانه و اتاق های نشیمن است.این تلویزیون که سری 6 سونی می باشد از 3D پشتیبانی نکرده اما کیفیت تصویری بسیار عالی و شایسته را دارا می باشد

کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی با دو عدد بلنگو ده وات از ویژگی های این تلویزیون سونی میباشد.

صفحه IPS و نشکن آن ارزش خرید ان تلویزیون رو دوچندان نموده است.اکثر فرمت های صوتی و تصویری را نیز ساپورت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به سایت بانه انلاین رجوع فرمایید.

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

تلویزیون سونی

تلویزیون سونی 85X8500D تولید شده سال 2016 سونی که تمامی تکنولوژی های روز زمان تولید را در خود دارد توانسته است با موفقیت زیاد نظر مثبت همه مسرف کنندگان را به خود جلب کند.

این تلویزیون سونی با اندازه صفحه نمایش بزرگ 85 اینچ پیشنهاد بسیار مناسبی برای سالن های نمایش و کنفرانس است.دارای صفحه نشکن IPS بوده و تکنولوژی سه بعدی را در خود ندارد.تکنولوژیی که به مرور دارد از تلویزیون ها خارج می شود.

کیفیت صفحه نمایش آن فورکا بوده و مجهز به 4 عدد بلندگو 10 وات است.

این تلویزیون از سری 8 سونی به شمار می آید و سیستم عامل آن اندرویید است

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصول به وب سایت بانه آنلاین مراجعه فرمایید.

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

2017 سونی

تلویزیون سونی 65xd8599 ساخت سال 2017 سونی تلویزیونی بسیار مناسب برای اتاق نشیمن و یا سالن کنفرانس های شما
دارای کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی و ضد ضربه عرضه شده توسط بانه آنلاین با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت
این ال ای دی سونی با اندازه صفحه 65 اینچ و زاویه دید 178 درجه توانسته نمره قبولی برای خود کسب کند.

سری 8 سونی می باشد دارای 2 عدد لندگو با کیفیت صفحه نمایش 4k
ساخت کره و مونتاژ مالزی از راه های ورودی اطلاعات همچون یو اس بی و اچ دی ام ای بهره می برد
جهت کسب اطلاعات بیشتر به بانه آنلاین مراجعه فرمایید
  • myban myban
  • ۰
  • ۰

شبکه اجتماعی

بانه آنلاین با ایجاد شبکه اجتماعی های مختلف همواره سعی در ارائه خدمات به صورت ساده تری به مشتریان خود کرده است

شما با وارد شدن به این شبکه ها می توانید از مزایای خاص حضور در انها بهره مند شوید

پیشنهادات شگفت انگیز و تخفیف های ویژه را از طریق عضویت در لینک های زیر از دست ندهید

فیسبوک بانه

گوگل بانه

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

لیست قیمت

بانه آنلاین برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز و توانایی در راحت تر بررسی کردن مدل های مختلف تلویزیون ال جی و دسترسی به کل قیمت های تلویزیون ال جی در بانه اقدام به تهیه لیست قیمت تلویزیون ال جی نموده است که شما عزیزان برای اطلاع از این لیست می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کرده و قیمت و موجودی هر محصول را در زمان درج شده مشاهده نمایید و اگر لیست کار شما را راه ننداخت می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از پشتیبان های ما مشاوره دریافت نمایید.

همچنین به دلیل نوسانات زیاد بازار ارز هر آن احتمال تغییر قیمت و یا تغییر مدل های موجود شده پس اکیدن توصیه می کنید بعد از بررسی لیست و قبل از اقدام به خرید با ما در تماس باشید تا از اخرین تغییرات بازار مطلع باشید.

بانه آنلاین همواره سعی در ارائه کالاهای اصلی و خدمات برتر به مشتریان عزیز نموده و در صورت داشتن پیشنهاد و یا انتقاد خاصی ما پذیرای نظرات شما بزرگواران خواهیم بود.

بانه آنلاین فروشگاه اینترنتی معتبر بانه

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

یخچال بانه

بانه آنلاین در اقدامی دیگر مفتخر به عرضه یخچال بانه با نازلترین قیمت همراه با بالاترین کیفیت به سراسر کشور هست است.

تمامی یخچال های عرضه شده توسط بانه آنلاین دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید بعد از ورود به سایت به قسمت تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوید

بهترین یخچال های روز بانه رو در سایت ببینید

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید تلویزیون ال جی


وب سایت بانه آنلاین برای نیازمندان به خرید تلویزیون راهنمایی را منتشر کرده است که حاوی لیستی از 10 تلویزیون برتر ال جی موجود در بازار می باشد که با توجه به کیفیت و قیمت نمره قبولی دریافت کرده اند

شما با مشاهده و بررسی این لیست می توانید انتخابی به مراتب درست تر و هوشمندانه تر را انجام دهید و از هزینه گذاری و خرید خود راضی شوید.

این وب سایت همچنین برای کسانی که به لیست اکتفا نمی کنند و نیاز به راهنمایی بیشتری دارند شماره تماس هایی گذاشته که می توانید با تماس با آنها از مشاوره بیشتر برخوردار شوید

این مشاوره رایگان و شامل هر سوالی مربوط به خرید خواهد بود

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید جدول را مشاهده و انتخاب کنید

بهترین تلویزیون ال جی

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

سینمای خانواده ال جی 330 وات مدل LHD457

 

سینمای خانواده ال جی مدل LHD457 دارای سیستم صوتی 5.1 ، توانایی ارتباط بلوتوثی ، 300 وات توان خروجی و توانایی اتصال کابل HDMI میباشد.

 

سینما خانگی ال جی از مطرح ترین نمونه های موجود در بازار جهانی هستند طوری که حتی پایین رده های انها نیز نیاز کاربران را تا حد بسیار زیادی برطرف میسازد

این محصول دارای سیستم صدای دالبی Dolby Pro Logic II میباشد که یکی از مطرح ترین سیستم های صوتی در محصولات صوتی و تصویری میباشد.

 

 

 

به بررسی برخی ویژگی های محصول میپردازیم:

 

 

ضبط مستقیم بر روی USB

با استفاده از سینمای خانگی الجی شما نه تنها قادر خواهید بود که فایل های ذخیره شده بر روی فلش را پخش کنید ، بلکه میتوانید برنامه های رادیویی و یا ترک های صوتی روی دیویدی ها را همزمان با گوش کردن بر روی دستگاه ، بر روی فلش یو اس بی خود ذخیره کنید.

 

 

 

 

 

 

جک 3.5 میلیمتری صدا

با استفاده از این پورت ورودی صدا شما میتوانید گوشی ، کامپیوتر ، میکروفون ، و انواع وسایل صوتی دیگر را به دستگاه خود وصل کرده و از موسیقی های موجود در آنها استفاده کنید.


منبع

  • myban myban
  • ۰
  • ۰

تلویزیون 55 اینچ LG مدل 55UH950V

تلویزیون سه بعدی ال جی مدل 55UH950V با استفاده از پنل 4K  و تکنولوژی  IPS 4K Quantum Display تجربه دیداری بسیار عمیقی را برای شما فراهم میکند.  تکنولوژی HDR به کار رفته در تلویزیون باعث میشود که نقاط تاریک و کور تصویر نیز همانقدر واضح و شفاف باشند که نقاط پرنور تصویر هستند .

 

تکنولوژی اسمارت با استفاده از سیستم عامل WEB OS.3  امکانات کاربردی و مهم را در صدر گزینه های نشان داده شده قرار میدهد بنابر این شما دیگر نیازی ندارید که الکی در منو ها جستجو کنید و سردرگم شوید.

 

 

 

به بررسی برخی ویژگی های این محصول میپردازیم :

 

 

 

خاصیت سازگاری اچ دی آر چندگانه | Multiple HDR compatibility

ویژگی HDR SUPER برای تلویزیون 4K ال جی تعبیه شده تا رنگهای لرزان تصویر  و جزئیات نقاطه سایه تصویر به خوبی رندر شود. ویژگی LG HDR SUPER نه تنها از فناوری های اچ دی آر معمولی مانند generic HDR10 پشتیبانی میکند بلکه از فرمت های دالبی و فرمت های بسیار پیشرفته تر و عالی اچ دی آر پشتیبانی میکند تا مطمئن شوید که تصاویر ، حتی نقاط سایه ، دقیقا همانطور که باید ، نمایش داده شود.

 

 

 

 

رنگ بندی نامحدود با استفاده از IPS 4K Quantum Display

ویژگی IPS 4K Quantum Display در تلویزیون ال جی مخصوص این کار طراحی  و به کار برده شده است تا درجات بیشتری از رنگها را به شما نمایش دهد ؛ به طور کلی میلیون ها رنگ غنی با استفاده از تکنولوژی کوانتوم ال جی در اختیار شما هستند!

ویژگی IPS 4K Quantum Display تصاویر دقیق تری همانند زندگی عادی به شما نشان میدهد درضمن اینکه از زاویه دید بسیار بالایی نیز برخوردار است.

 

 

 

 

میلیون ها رنگ غنی و زیبا ! | Billion Rich Colours

رنگهای دوست داشتنی خود را بیشتر ببینید. پردازش پیشرفته تصویر با استفاده از دقت 10  بیت برای گستردن طیف رنگهایی که شما میتوانید ببینید ، طوری که درنهایت شما میتوانید بیشتر از 1 میلیون رنگفام و لایه رنگی را ببینید. شما قرمز بیشتری را در رز های خود ! آبی بیشتری را در آسمان خود خواهید دید . سرگرمی شما با درجه ای از ارتعاش غنی شده که قبلا غیر ممکن بود!

 

 

 

 

 

تشعشع افزونتر ( ULTRA LUMENANCE) | جزئیات را لمس کنید

تلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-تشعشع-و-روشنایی-بالا-فوق-العاده

این قابلیت یک جریان زنده را از نقاط تاریک تصویر به سمت نقاط روشنتر به راه می اندازد تا کنتراست تصویر بین نقاط تاریک و روشن بهتر درک شود. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با استفاده از تکنولوژی ULTRA LUMINANCE کنتراست بهتری خواهید داشت.

 

 

 

 

صدای طراحی شده با فناوری harman / kardon

صوت شما توسط متخصصین صدا مهندسی شده است . با سالها تجربه در صدای با کیفیت عالی ،harman / kardon شریک عالیی میباشد که میتواند سیستم بلندگو های شما را طراحی کند. حال شما میتوانید از یک سطح کاملا جدید از غرق شدن در صدای باکیفیت لذت ببرید!

 

 

 

 

 

قابلیت COLORPRIME PLUS | رنگهایی به زیبایی زندگی

تلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-تکنولوژی-ColorPrime-Pro-رنگ-زندهتلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-تکنولوژی-ColorPrime-Pro-رنگ-زنده

با استفاده از این قابلیت تلویزیون شما رنگ های اشباع شده را در طیف گسترده ای از رنگهای مختلف به نمایش میگذارد و لذت هیجان تصاویر زنده را به شما هدیه میکند.

 

 

 

 

زاویه دید بالا (Wide Viewing Angle) | فرصت برابر تماشاچیان از هر نقطه!

تلویزیون-ال-جی-مدل-49UH750T-زاویه-دید-بالا

بخاطر ویژگی تکنولوژی ساخت صفحه ، تصاویر یکپارچگی و ثبات رنگ خود را از هر زاویه دید حفظ میکنند ، بنابراین شما میتوانید از هریک از صندلی های اتاق برای تماشای تلویزیون استفاده کنید!

 

 

 

 

تلویزیون هوشمند با WEB OS 3.0

راحتی، سرعت، و زیبایی ! این سه کلمه شاید مختصر ترین تعریف این سیستم عامل باشد. در کنار سادگی ، سرگرمی و زیبایی را هم افزوده ایم تا تجربه بهترین را با تلویزیون خود داشته باشید.

 

 

 

زوم جادویی

توانایی زوم جادویی میتواند درحین پخش تصاویر نقطه دلخواه شما را بزرگنمایی کند ، برای این کار میتوانید دکمه زوم که بر روی ریموت کنترل شما قرار دارد را فشار دهید.

 

 

 

اتصال جادویی موبایل

این ویژگی امکان مشاهده محتویات گوشی همراه را بر روی تلویزیون به شما میدهد . فقط با اتصال وای فای میتوانید موزیک و ویدیو های خود را بر روی صفحه بزرگ تری تجربه کنید!

 

 

 

کنترل جادویی

کنترل جادویی میتواند به طور همزمان تلویزیون و ستاپ باکس شما را تنظیم کند . برای این کار شما میتوانید از فرمان های صوتی ، حرکات دستی ، و .... استفاده کنید.


منبع

 

  • myban myban